0 db termék - Ár: Ft

Hogyan rendelhetsz?

A rendelés menete - nagyon egyszerű!

1. Kiválasztod a terméket vagy termékeket, beállítod a színt, a méretet és a darabszámot.

2. Minden termék üresen is megvásárolható, ha gondolod, ezután a lépés után fáradhatsz is a kasszához. Egyedivé szeretnéd tenni? Kattints az "Tervezd meg egyedi mintádat erre a termékre" gombra és azonnal lehetőséged nyílik a témakörök szerint kategóriákra bontott grafika-adatbázisunkból kiválasztani a Neked tetszőt. Ezek csupán a mi ötleteink, támasznyújtás a szerkesztéshez. Ha itt nem találod a megfelelőt, tölts fel a pólószerkesztő segítségével saját grafikát (lehetőleg vektorosat), fotót (jó minőségűt) vagy írj rá szöveget!

3. A vásárlás végén megadod a kért adatokat (szállítási név, cím, fizetés módja, stb). A megjegyzés rovatba bármilyen fontos információt beírhatsz. Amennyiben a bal oldali oszlop tetején lévő "Regisztráció" linkre kattintasz, majd a regisztrációt elvégzed, következő vásárlásodkor már emlékezni fog Rád a rendszer, így elég csak egyszer kitölteni.

4. Kapsz egy értesítő emailt arról, hogy beérkezett hozzánk a rendelésed. Ekkor mi ellenőrizzük, hogy hiánytalanul teljesíteni tudjuk-e. Az esetek 99%-ában raktárról tudjuk biztosítani a kért terméket. Amennyiben valamelyik mégis kifogyna, felvesszük Veled a kapcsolatot és megbeszéljük a beszerzés határidejét vagy ajánlunk helyette valami hasonlót.

5. Visszaigazoljuk a rendelést. Ekkor kérjük előreutalás esetén, hogy rendezd a végösszeget, melynek beérkezését követően nekilátunk a munkának.

6. Legkésőbb 72 órán belül útjára indítjuk a csomagot. Amikor átadjuk a futárszolgálatnak, emailben értesítést küldünk Neked, így pontosan tudod majd, hogy melyik napra várhatod a rendelésed érkezését. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 8.00 - 17.00 óra között valaki át tudja venni a csomagot!

Reklamációk kezelése - azaz mi van ha gond van...

Ha üresen vásárolod meg a terméket, természetesen 8 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted, mi pedig visszaadjuk az árát.
Amennyiben emblémázást is kértél rá, akkor csak és kizárólag minőségi kifogás, vagy nem a rendelésnek megfelelő teljesítés esetén áll módunkban visszatéríteni a vételárat (például nem a kért típusra, vagy méretre nyomtuk az emblémát vagy nem azt raktuk fel rá, amit kértél, stb). Ez jogilag is így szabályos és logikus is, hiszen ezzel egyedi gyártásúnak minősül a termék, amire ezen szabályok vonatkoznak.