Észrevételek és reklamációk a szállítmányokkal kapcsolatban:

Amennyiben Megrendelő bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó Megrendelő kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az ilyen eseteket, és bármi egyéb észrevételt (pl. eltérés a számlázott és a szállított tételek között, sértetlen csomagolásban sérült áru stb…) Megrendelőnek jeleznie kell Szolgáltató felé az áru átvételétől számított 48 órán belül a(z) info@dumdumshop.hu e-mail címen vagy a 06-20-226-7455 telefonszámon (hétfőtől-szombatig: 10:00-től – 20:00-ig érhető el).

Vásárlástól való elállás:

Megrendelő az áru átvételét követő 8 munkanapon vagy 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Írásban történő elállás esetén elegendő, ha Megrendelő az elállási nyilatkozatot elküldi Szolgáltatónak 8 munkanapon belül.

A csomagolás sérüléséből adódó, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő kárai megtérítését Szolgáltató követelheti Megrendelőtől.

Felelősség korlátozás:

Szolgáltató nem vonható felelősségre, az általa üzemeltetett internetes áruházhoz való kapcsolódásért, semmilyen vis mayor kategóriába sorolható esetért, vagy olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányítása alatt.

 
Scroll to Top